keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Sommartider

Eilen kyllä kesä yllätti ainakin meikäläisen täysin. Uskomattomat 27 celsiusastetta meillä kotona! Eikä keskustassakaan ollut juuri sen viileämpää. Ja minä kantelin takkia mukana kaikkialla, kun eihän sitä koskaan tiedä... 

Olen ollut kahtena iltana tutustumassa mahdolliseen uuteen työpaikkaan. Alan vaihtoa harkitsen siis. :) Ja tänään pääsin oikein sanomaan käsipäivää pääministeri Jensille joka oli käymässä Kirkkoniemessä. Se nyt ei varsinaisesti liity siihen työhön kumminkaan. :D

Nyt nukkumaan, huomenna on taas pitkä päivä, vaikka tutustumiskäynnit on onneksi nyt tehty. Seuraavaksi pitääkin tehdä päätös.

8 kommenttia:

  1. Voi onnea mahdolliseen alaan vaihtoon!

    toivottelee yksi, joka toivoo alanvaihtoa hänkin :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, Tuula... Ihme kyllä kukaan aikeistani tietävistä ei ole sanonut että Hulluko sä olet, niin, paitsi nykyinen pomoni. :D Koska jos otan uuden työn vastaan niin se tarkoittaa mm. matalampaa palkkaa... No, jos päätän sitä kaikesta huolimatta kokeilla niin laitan sitten vaikka arvauskilpailun tänne, tuon verran olen nyt paljastanut. ;)

    VastaaPoista
  3. Raha ei merkitse kylla kaikkea. Mina olen nyt jonossa kunnalla tyonvaihtoon. Melkeen mika tahansa kay. Aika aikaansa kutakin ;).

    VastaaPoista
  4. Kun saisikin uuden työn... (onko tämä jokin epidemia?)

    Täällä ei onneksi ole noin lämmintä ulkona - vesisadetta ja ukkosta ilmassa ja sisätiloissa 25 astetta, joten ihan riittävän tukalat olot flunssaiselle :/ NIISK!

    VastaaPoista
  5. Tuula, totta... raha ei merkitse kaikkea. Olisihan se mukavaa että olisi aina rahaa tilillä, mutta toisaalta sellaista työtä mulla ei tule koskaan olemaan että se onnistuisi! ;D Olen liian laiska, ja liian hyvä käyttämään rahaa.

    Heli, kesäflunssa se vasta kurja on! ;( Pikaista paranemista! Meillä on pysynyt alle 10 asteessa tänään, joten palattiin normaaleihin lämpötiloihin...

    VastaaPoista
  6. Hei tsemppiä, lähdin jo mielessäni arvuuttelemaan mitäköhän se voisi olla mutta en päässyt kovin pitkälle :) Täällä on sentään yksi joka on ihan tyytyväinen alaan, mutta nyt työpäivien venyessä 12 tuntisiksi kun joutuu tekemään muutaman muunkin työn niin mietityttää onkohan yritys missä olen se oikea. No, äitiysloman jälkeen voi jatkaa mietintöjä :)

    VastaaPoista
  7. Satu, toivottavasti laitat itsesi ja hyvinvointisi etusijalle, varsinkin nyt!

    VastaaPoista
  8. No hei Tuire.
    Aikansa kutakin ja onnea alanvaihtoon ainoastaan jos olet tosissasi.

    Sinulla ja minulla ainoastaan heikko suhde keväältä 2006 kun valittelit html koodauksen vaikeutta vieraskirjaani.

    Sen jälkeen on joissa paljon virrannut vettä ja Heinäkuussa olen ajamassa Kirknesin ohi skootterilla ja kysynkin toisen kerran: jos olette kotona, voisinko tuoda terveisiä Suomesta, käydä kahvilla luonanne ?

    Katso matkareittini: http://maps.google.fi/maps/ms?hl=fi&ie=UTF8&msa=0&msid=206689717244905974225.0004a35aa7617550ce000&ll=66.539517,26.279297&spn=8.005555,17.731934&z=6

    Josta näet että mopetilla olen tulossa pohjoiseen ...
    Se asiassa onkin erikoista ;=)

    Ps seuraan Picasa-albumiasi kuten varmaan olet huomannut.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :o)