sunnuntai 21. elokuuta 2011

Kommentoinnista

Laitetaan uusiksi. Eli olen nyt ottanut käyttöön tuollaisen Disqus-kommentointipalvelun, josta minulla ei ole minkäänlaista aiempaa kokemusta.

Bloggerissa olen harmitellut ettei yksittäisten kommenttien perään pysty laittamaan vastausta vaan kaikki tulevat pötköön allekkain, ja sen takia kokeilen tuollaista.

Koska tarkoitus ei ole missään nimessä tehdä kommentointia kenellekään hankalammaksi, niin toivoisin että kerrot jos ei kommentointialusta näytä aina toimivan, tai jos se on mielestäsi muuten vain "veemäinen". :) Sen latautuminen näyttää kestävän välillä jonkin aikaa, mutta ei siihen saisi monta sekuntia kulua.

Kiitos!

5 kommenttia:

  1. Kokeillaan uutta kommenttilootaa:) Harmi kun et tyøskentele enaa koululla. Ajattelin juuri, etta pitaa alkaa vaatimaan suomentunteja meidan pojille. Feriebookaan tuli paremmin tekstia norjaksi kuin suomeksi:) Tiedatkø onko mahd. saada suomenkielentunteja heille? Hope so. Ja tsemppia uuteen tyøhøn:) ps. pidetaan ehka tuparit 3.9, tervetuloa!!!

    VastaaPoista
  2. Testataan myös ja toimii - helppoa on :) 

    VastaaPoista
  3. Eiköhän siellä pitäis uuden suomen open olla jo paikalla. :) En tunne häntä, mutta puhelimessa olen puhunu.

    Kiitos, kuullaan. :) Olen näköjään illan töissä silloin 3.9. mutta katotaan sitten. 

    VastaaPoista
  4. Eiköhän siellä pitäisi uuden suomen open olla jo paikalla. :) En tunne häntä, mutta puhelimessa olen kerran jutellut.

    Kiitoksia, jutellaan! :)) Olen näköjään illan töissä silloin 3.9. mutta katotaan sitten. :)

    VastaaPoista
  5. Toivotaan että toimii.

    Tähän pitäisi saada kuvakin liitettyä. *test*

    - Ei onnistunu kovin ison kuvatiedoston liittäminen, kokeilen vielä kännyllä otetulla kuvalla.... *test2*

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :o)