tiistai 28. helmikuuta 2012

Vahdinvaihto kotona

Parempi puolikas tuli eilen illalla kotiin talvilomalta. Hän oli käymässä Keski-Norjassa ja -Ruotsissa hengaillakseen isoveljen ja hänen perheensä kanssa, laskeakseen välillä Åressa vähän mäkeä sekä ostaakseen Volkswagenin.

Amerikkalaisten autojen nimeen vannonut mies pyöritteli tosiaan Passattien myynti-ilmoituksia olkkarin tietokoneruudulla viikkokausia ennen lomalle lähtöään. Minun "Aatuni" on siis tehnyt häneen vaikutuksen. :)


Mutta pieleenhän se projekti meni. Kotipihaan kääntyikin Volvo.










No minä tietysti tänään heti kurssilta livahdettuani koeajamaan. :) Enkä minä muuta moitittavaa siitä löytänyt kuin kitkarenkaat. Siis niitä moitin periaatteesta, enhän minä mitään eroa huomannut paitsi että ovathan ne nastoja hiljaisemmat...






Nyt kun olemme miehen kanssa  kestäneet toistemme seuraa jo lähes vuorokauden, onkin minun vuoroni pakata kamppeet Suomen-lomaa varten huomiseksi. Tärkeimmät asiapaperit on jo pakattu mukaan eli


koirien passit joista käy ilmi täysin turhanpäiväisen matolääkkeen syöminen ihan eläinlääkärin valvonnassa 








sekä konserttilippu.  

6 kommenttia:

  1. Et siis ole kirjallisuusfestareilla!?
    Olisi ollut kiva tavata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En, minä nyt karkaan niiltä festareilta. :( Harmi, mutta toivottavasti nähdään pian! ;)

      Poista
  2. Muun kuin Volvon tuominen Ruotsissa käynnin jälkeen olisikin osoittanut melkoista immuniteettia laskettelukeskuksen parkkipakkojen vaikutukselle. Kitkarenkaat ovat mullekin tulleet ajankohtaiseksi. Vuokraautomme täällä kaukaisella saarella on kitkarenkainen. Hyvin toimivat sohjossa ja myös tuntureiden pakkaslumiteillä. Skeptisyyteni on häviämässä.
    Hyvää lomaa ja Hyvää Nightwishiä;) Minäpä muuten näin Tuomas Holopaisen teeveessä viime viikolla Suomessa ollessani. Juontaja vertasi sen silmiä suden vastaviin;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, voi olla että pyörähdys Ruotsissa vaikutti asiaan. :) Toivottavasti siellä kaukaisella saarella on kaikki hyvin ja vaihtelu virkistää.

      Susi on Nightwish-Tuomakseen liitetty monesti, mutta on minusta sudella nätimmät silmät. ;)

      Poista
  3. Ei sentään tullut kotiin audimies:) Järki mies kyllä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei siitä taida audimiestä tulla, vähän lähipiirin kokemusten perusteella. :) Mies väittää että mun Passatia vastaava Audi on ihan samanlainen ajettava kuin mun auto, hintaa sillä on merkin vuoksi enemmän ja tosiaan esim. sen veljen autoon joka on samaa vm kuin mun ja saman verran ajettu, on pitänyt vaihtaa vaihdelaatikko sun muuta.

      Poista

Kiitos kommentistasi! :o)